جمعه 28 اردیبهشت 1403

فانـــــلود


تبلیغات


بازی های آنلاین فلش

http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Trailer-Parking/parking-18wheels.jpg   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/wolf-rider/wolf.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Kong-Fu-Panda/konfpanda.jpg    http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Motorcycle-racing/motor.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Flying-by-helicopter/helicopter.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Quickly-Without-Borders/Speed.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/The-skeleton/skeleton.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Snake-and-Fruit/Snake.jpg


زن هاي هوس ران

 

این عشق ممنوع زمانی برملا شد که پسر نوجوان، تمام طول شب را با جانسون گذراند و به خانه پدربزرگش برنگشت.زمانی که این پسربچه از سوی والدینش مورد سوال و جواب قرار گرفت، وی اعتراف کرد در آپارتمان جانسون بوده و با وی رابطه جنسی برقرا كرده است.

 

فــانلود:خانم ناتالی دشان جانسون ۳۲ ساله، متهم به هدف قرار دادن پسربچه ۱۳ ساله با پیام های متنی، قبل از دعوت وی به آپارتمان خود در دیبال تگزاس برای برقراری رابطه جنسی است. دومین متهم، منویل ۲۷ ساله، معلم مدرسه جردن لین است که گفته با یک دانش آموز ۱۴ ساله رابطه عاشقانه برقرار کرده است.

جانسون، به فریب پسربچه ۱۳ ساله و کشاندن آن به خانه خود و برقراری رابطه جنسی با وی متهم شده است. اما زمانی که وی به این نوجوان اجازه داد تا شب را در خانه اش بماند، والدین این پسربچه مشکوک شدند و این زن به دردسر افتاد. به گفته پلیس، ثبت سوابق گفت و شنود تلفن، حاکی از آن است که جانسون با معشوقه نوجوان خود بیش از هزار مورد مکالمه و پیام متنی داشته است.

این عشق ممنوعه زمانی فاش شد که این پسر ، تمام طول شب را با جانسون گذراند و به خانه پدربزرگش مراجعت نکرد.زمانی که این پسربچه از سوی والدینش مورد بازخواست قرار گرفت، وی اعتراف کرد در آپارتمان جانسون بوده و با وی رابطه جنسی برقرار كرده است.این پسربچه اعتراف کرد، چهار بار در آپارتمان و یک بار در یک پارک محلی با جانسون سكس داشته است.

دونالد کارول، بازپرس دفتر کلانتری آنجلینا کانتی گفت:تنها با شنیدن حرف های این پسر بچه ، متوجه خواهید شد این حوادث چقدر وی را متاثر ساخته است. وی به امید آنکه بتواند این دوران را فراموش کند، قصد دارد تحت مشاوره و درمان قرار گیرد. جانسون به اتهام اقدام به کودک آزاری شدید، بازداشت شد.ماموران تحقیق گفتند عجیب است که یک زن، جذب یک پسربچه شده است.

دونالد کارول، بازپرس دفتر کلانتری آنجلینا کانتی گفت: رابطه جنسی بین یک زن و یک بچه به شدت تنفر انگیز است. کارول گفت این پسر خیلی گیج و آشفته شده بود. در هانی گراو، معلم متاهل مدرسه جردن لین نیز، بعد از خوابیدن با یک دانش آموز ۱۴ ساله، به تجاوز متهم شد.

مارک جانسون، رییس پلیس هانی گراو درباره ی اين حادثه غير اخلاقی گفت: خیلی سخت است که احساس کنید وقتی فرزند خودتان را به مدرسه می فرستید، به شما خیانت می شود.به گفته منابع آگاه، لین عضو یک خانواده سرشناس محلی است و با یکی از همکارانش ازدواج کرده است.گمان نمیرود این رابطه جنسی در مدرسه رخ داده باشد.لین با اتهام برقراری ارتباط نامناسب با یک دانش آموز روبروست و نیز ممکن است به اتهام تجاوز شدید جنسی علیه یک کودک محکوم شود.


امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 68



Forum


بخش نظرات


کد امنیتی رفرش


تبلیغات



ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد



خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تبلیغات