جمعه 28 اردیبهشت 1403

فانـــــلود


تبلیغات


بازی های آنلاین فلش

http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Trailer-Parking/parking-18wheels.jpg   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/wolf-rider/wolf.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Kong-Fu-Panda/konfpanda.jpg    http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Motorcycle-racing/motor.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Flying-by-helicopter/helicopter.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Quickly-Without-Borders/Speed.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/The-skeleton/skeleton.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Snake-and-Fruit/Snake.jpg


بخش سلامت فانلود : پرده ی بکارت از دیرباز مُهری برای تأیید باکره بودن دختران بوده و امروزه نیز همین گونه است !

اگر شما در اثر تجاوز ، اسب سواری و دلایلی از این دست که غیر عمدی می باشند پرده ی بکارت خود را از دست داده اید و بیم آن دارید که اسیر تهمت های ناروا شوید به ادامه بروید ...

 

 

 

پرده ی بکارت چیست ؟ یک غشای نازک بهمراه سوراخ یا سوراخ هایی برای عبور جریان خونریزی عادت ماهانه و چیزی كه بطور مشخص ورودی واژن دختران را مسدود كرده است.

آناتومی آلت تناسلی زنان

آناتومی آلت تناسلی زنان

 

بعضی ها مادرزادی بدون پرده ی  بكارت به دنیا می آیند.برخی دیگر پرده بكارت شان بدون سوراخ است، حال آنکه بعضی دیگر پرده ی بکارت بسیار ضخیمی دارند تا آنجا که ممكن است برای پاره كردن آن به كمک پزشک نیاز باشد تا از بروز درد هنگام ارتباط جنسی جلوگیری به عمل آید . این شیوه بریدن پرده بکارت نامیده می شود.

در اولین دخول آلت تناسلی مرد پرده بكارت در چندین جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم خواهد شد ، معمولاً تا زمانی كه زن نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن می ماند.

 

 

انواع  پرده ها :


1- پرده بکارت بدون منفذ
2- پرده بکارت مثلثی
3- پرده بکارت حلقوی (قابل اتساع و غیرقابل اتساع)
4- پرده بکارت هلالی
5- پرده بکارت پل دار (دو تکه)
6- پرده بکارت غربالی
7- پرده بکارت زبانه دار
8- پرده بکارت دندانه دار
9- عدم وجود پرده بکارت به طور طبیعی
10- پرده بکارت بسیار سخت

 

انواع پرده ی بکارت

انواع پرده ی بکارت

 

دلایل آسیب دیدگی و پاره شدن پرده ی بکارت :

معمولاً سکس ، خود ارضایی ، اسب سواری ، دلایل مادرزادی ، تست های پزشکی ، خاراندن در اثر بیماری های قارچی و عفونی واژن و ... دلایل پاره شدن پرده بکارت می باشند.
 
پرده بکارت می تواند دارای شکل های گوناگونی باشد ، پس بازبینی آن نمی تواند دلیل محکمی برای اثبات پاکدامنی جنس مؤنث باشد . این قضاوت غلط می تواند افرادی را هم که پرده بکارت آنها در اثر فعالیت های ورزشی،خودارضایی،استفاده از تامپون،کشیدگی بیش از حد،نبود مادر زادی،تستهای پزشکی و غیره دچار آسیب گردیده به دردسر بیندازد. حتی پارگی پرده بکارت در اثر کشیدگی بیش از حد در فعالیت هایی مانند رقص،ژیمناستیک و یا اسب سواری نیز شایع است.
 
 
تشخیص زمان پارگی بکارت
 
معمولا تا 2 هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه های ظاهری می توان تاریخ دقیق آن را تخمین زد و پزشک متخصص یا ماما تا 1 ماه می تواند تاریخ پارگی را حدس بزند و بعد از آن دیگر به هیچ وجه زمان پارگی پرده معلوم نمی شود . از لحاظ شکل ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم یافته نباشد لبه های پارگی جدید در پرده بکارت غالباً زخمی و به رنگ قرمز بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می گردد .
 
بعد از حدود 1 هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود 2 هفته لبه های زخم تقریباً گرفته می شوند. اگر پرده بکارت ترمیم یافته باشد مراحل فوق صورت نمی گیرد.
 
نکته مهم دیگر این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصالی ندارند هیچ وقت به هم جوش نخواهند خورد و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند و پرده ترمیم یابد محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن کوچک مشخص خواهد بود .
 
ترمیم توسط جراحی :
 
ابتدا باید در نظر داشته باشید که قبل از عمل جراحی باید واژن شما عاری از بیماری های عفونی باشد.
 
 

در کل 3 روش عمده جراحی زیبایی واژن جهت بازیابی حس جوانی در برقرای رابطه ی جنسی وجود دارد .


1. هایمنوپلاستی  (Hymenoplasty) : در این روش بازسازی پرده بکارت و بازگرداندن دختری صورت می گیرد.


2. بازسازی و دوباره جوان سازی واژن (vaginal reconstruction and rejuvenation) : در این روش واژن تنگ می شود.


3. عمل جراحی لبهای فرج (labia surgery) : در این روش لب های فرج کوچک و نمای آن بهبود می پابد و اندازه و شکل لب های داخلی و خارجی اصلاح می گردد.


عملکرد بیولوژیکی پرده بکارت هنوز نامشخص است ، با این حال کارکرد اجتماعی آن در بسیاری از فرهنگ ها نماد باکره بودن زن است. بنابراین جراحی پلاستیک هایمنوپلاستی به دلیل اعتقادات قومی ، فرهنگی ، و مذهبی انجام می شود.


عمل هایمنوپلاستی کوتاه مدت بوده و به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی یا آرام بخش انجام صورت می گیرد.

قبل از عمل ، بیماران موظف هستند که مشاوره قبل از جراحی و معاینه کامل توسط متخصص زنان و زایمان داشته باشند.

این جراحی به روشهای لیزری - رادیوسرجریکال تکنیک و یا با چاقوی جراحی صورت میگیرد .


آیا پرده بکارت به حالت طبیعی بازگردانده می شود؟


بله؛اما ترمیم به شکل طبیعی رخ نمی دهد . پرده بکارت دارای لایه ای است که می تواند جابجا شده و  به بخشی از پرده بکارت پاره شده بخیه بخورد در نتیجه شبیه به یک حلقه کوچک شود و بعد با هم به ناحیه تحتانی پیوند داده می شود تا مانند پرده بکارت اصلی بنظر آید. سوراخ آن به اندازه کافی کوچک است تا در شب زفاف پاره شده و خونریزی کند . گاهی پوشش لب واژن ممکن است برای ایجاد پرده بکارت جدید مورد استفاده قرار گیرد .

این قطعه از پوست شامل شبکه ای از رگها است و با ساخت پرده بکارت نو و بعد از مقاربت به اندازه کافی خونریزی می کند. برای عمل جراحی ، ممکن است بیهوشی موضعی یا عمومی سبک جهت عدم احساس درد تجویز شود .


آیا  عوارض جانبی دارد ؟


امکان از دست دادن حس در ناحیه عمل و عفونت وجود دارد . این عمل در اکثر موارد با استفاده از نخ بخیه نازک و قابل جذب و دوختن غشاء پوستی پرده در قسمت آسیب دیده صورت میگیرد و در مواردی برای تقلید خونریزی از كپسول های ژلاتینی حاوی خون مصنوعی استفاده میشود و در کل دخول آلت تناسلی مرد با پاره شدن پرده دوخته شده همراه با درد و خونریزی خواهد بود .


عمل جراحی چند ساعت به طول خوهد انجامید؟چه زمانی برای جراحی مناسب تر است ؟


معمولا یک تا دو ساعت طول می کشد و شخص قادر به عادی زندگی کردن در 1 روز پس از آن خواهد بود . ممکن است بعضی از جراحان زمانی را برای رابطه ی جنسی تعیین کنند و حتی ممکن است زمان معینی برای جراحی تا مقاربت یا ازدواج مشخص کنند .


دوره بهبودی چگونه خواهد بود؟


در مجموع بعد از جراحی ناحیه عمل شده متورم می شود و ناراحتی و درد به مرور کاهش خواهد یافت . با توجه  به نوع جراحی ممکن است توصیه شود که به مدت 3 تا 6 ماه ارتباط جنسی صورت نگیرد تا منطقه به طور کامل بهبود یابد و در مواردی طول عمر پرده جدید کوتاه است .

 

راه حل شناسایی دخترانی که پرده ی بکارت خود را دوخته اند و یا پسرانی را که قبل از ازدواج رابطه ی جنسی را تجربه کرده اند :

 

اگر شخصی یک رابطه گرم احساسی و عاطفی را تجربه کرده باشد و قبل از ازدواج آن رابطه را برای خود از لحاظ احساسی به اتمام نرسانده باشد در تمامی جنبه های زندگی رابطه بین خودش و همسرش را با آن رابطه ایده آل مقایسه خواهد کرد و از همسرش دلسرد می شود.

در ضمن پرده بکارت ملاک تضمینی ای برای تشخیص باکره بودن نمی باشد؛ زیرا انوع مختلفی از فاحشگی وجود دارد و ممکن است شخص انواع دیگر رابطه مانند معاشقه دهانی را تجربه کرده باشد! در چنین مواقعی توصیه می شود با توجه به شناخت شخصی به حالتهای روانی و احساسی طرف مقابل در زمان تحریک توجه شود زیرا در زمان تحریک رفتار از ضمیر ناخودآگاه افراد ناشی می شود و معمولاً اشخاص کنترل کمتری بر روی حالات احساسی و روانی خود دارند و احتمال نقش بازی کردن بسیار کم می باشد.از این روش خانم ها نیز به راحتی می توانند متوجه بشوند که آیا شوهرشان اولین بار است که رابطه ی جنسی را تجربه می کند یا خیر .

 

منبع : فانلود


امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 60 نفر مجموع امتیاز : 488



Forum


بخش نظرات

این نظر توسط الهام در تاریخ 1397/03/19 و 0:59 دقیقه ارسال شده است

سلام,من هشت ساله که پرده بکارتما از دست دادم الان ۲۴سالمه و قصد ازدواج دارم ممکنه راهنماییم کنین اصفهان پیش کی میتونم برم برای حل مشکلم؟؟؟

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1396/09/07 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

با سلام من با دختری ۱۸ ساله سکس داشتم از جلو وعقب دوتاش و به طرزی خیلی وحشیانه به طوریکه مشت دستمو فرو میبردم در واژن اون الان میخاد که ترمیم کنه میشه کمکم کنید لطفا در کرج دکتر خوب معرفی کنید

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1396/09/07 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

اقاااا همتون کص خولین ناموسا خوص خولین از جلو میدین خدای متعال عقبم داده بهتون هرچند ماکه فیزی نمیبریم حداقل دوس پسراتون ببرن

این نظر توسط فرزانه در تاریخ 1396/08/21 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

سلام من پیام گذاشتم چرا کسی جوابمو نداد

این نظر توسط فرزانه در تاریخ 1396/08/17 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

سلام برای ترمیم لطفا کمکم کنین ممنونم

این نظر توسط مریم احمدی در تاریخ 1396/06/12 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

توروخدا پیامی که بهتون دادم رو جواب بدید لطفا

این نظر توسط مریم احمدی در تاریخ 1396/06/11 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

باسلام. آیاامکانش هست ک بکارت حلقوی ساده بدون نیاز ب دوختن ترمیم بشه آخه من وقتی تازه ب سن بلوغ رسیده بودم اطلاعی ازبکارت و....نداشتم ب خاطر همین چندین بار انگشتمو وارد واژنم کردم برای معاینه رفتم پیش یه ماما بهم گفت که بکارت من حلقوی ساده هستش ولی براثر صدمه ای که بهش زدم ب حالت کنگره کنگره دراومده وگفت ک بدون نیاز به بخیه میتونه برام ترمیمش کنه وفقط یه خورده جمعش میکنه ک گواهی سلامت ب من تعلق بگیره آیا حرف ایشون صحت داره؟ وبکارت من قابل ترمیمه؟ ودر معاینه پزشک زنان متوجه ترمیم نمیشن؟

این نظر توسط حقیقت زندگی در تاریخ 1396/05/31 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

صداقت پاره ….برتر است از ….نجابت دوخته …هه

این نظر توسط زینب در تاریخ 1396/05/30 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من ازدواج کردم و شوهرم ازم برگه گواهی سلامت خواست و رفتم پزشکی قانونی و معاینه شدم و خدارا شکر پرده بکارتم سالم بود .اما در اصل میخوام برای خواهرم که حالا 18 سالشه بپرسم که تو خونه با مامانم دعواشون میشه و مامانم ناخواسته احتمالا میزنه به پردش و خون میاد البته ما دکتر ماما نرفتیم چون واقعا از این موضوع که بهمون بگند پرده پاره شده وحشت داریم هنوز که ازدواج نکرده اما اگر یروزی خواست ازدواج کنه و این مسیله واقعیت داشته باشه و خانوادم بفهمند اولا که خواهرم توسط پدرم به قتل میرسه بعدشم پدر و مادرم دق میکنند و میمیرند ما اصفهان هستیم بخدا سردرگم و اشفته هستم نمیدونم چکارکنم و از فکر و خیال شبها خوابم نمیبره که سرنوشت خواهرم چی میشه توروبه خدا کمک کنید اونم حق زندگی داره نباید به خاطر اشتباه ناخواسته مادرم یهمچین سرنوشتی پیدا کنه ببخشید پستم طولانی شد اما اگه ممکن بهم بگید این کپسول های که خون مصنوعی ایجاد میکنه را از کجا باید تهیه کرد یا ادرس ی پزشک را بهم بدید.ممنون

این نظر توسط سمن در تاریخ 1396/05/28 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

سلام توروخدا اگه دكتر خوب و تميز واسه دوختن ميشناسيد معرفي كنيد مرسي

این نظر توسط Saman در تاریخ 1396/05/28 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

سلام ميخواستم براي ترميم بكارت راهنماييم كنيد

این نظر توسط سحر در تاریخ 1396/05/22 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

سلام خانم دکتر من ۴ ماه بکارتمو از دست دادم خواهش میکنم ی دکتر در تهران بهم معرفی کنید ممنون

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1396/05/21 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

سلام من پسرم فقط خواستم بگم چه حالی میده دختر نیستمو میتونم هر غلطی بکنم خخخخخخ ددلتون بسوزه

این نظر توسط دنیا در تاریخ 1396/05/19 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

سلام من گول یه پسرنامردو خوردم و به زور پردمو زد الان میخوام ازدواج کنم همه چیز فراهمه فقط مشکل پرده دارم توروخدا اگه تو یزد کسیو میشناسین که پرده بکارتمو درست میکنه ادرس و یا شماره تلفنشو برام ارسال کنید. ممنون میشم ازتون😢😢

این نظر توسط جواب به مهسا در تاریخ 1396/04/09 و 12:10 دقیقه ارسال شده است

میشه. هرچه زودتر برای انجامش اقدام کنید.

این نظر توسط نازی در تاریخ 1396/04/01 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

من پرده بکارتمو تو ورزش ازدست دادم وچندبار رابطه برقرار کردم میخوام پردم مثل روز اولش بشه که پزشکی قانونی متوجه نشه ایا امکانش هست

این نظر توسط الهام در تاریخ 1396/04/01 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

من ۲۵سالمه تقریبا ۱۰سال پیش از سر نا آگاهی عمل خود ارضایی انجام دادم اما از رو لباس ولی خونریزی داشتم من چیزی داخل واژن نکردم آیا امکان پارگی وجود داره؟

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1396/03/23 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

من ۴ساله پرده ندارم الان میشه ترمیم کرد؟

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1396/03/08 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

با سلام،من بکارتم را از دست دادم گول یه نامرد را خوردم.اگه دکتر تو آبادان برای ترمیم سراغ دارید ممنون میشم معرفی کنید،

این نظر توسط حسین در تاریخ 1396/03/05 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

باسلام یک دوست دارم یک نامزادداشته بهش قول ازدواج داده بعد با هم رابطه داشتند بعد آن رارها کرده الان میخواد بکارتشو ترمیم بکنه یواشکی اطفا راهنمایی کنید بعد یک آدرس دکتر درشهرستان برام بفرستید ممنونم

این نظر توسط مریم در تاریخ 1396/02/23 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

سلام،میشه دکتر ترمیم در ابادان معرفی کنید،؟

این نظر توسط نسا در تاریخ 1396/02/23 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

سلام من خیلی رابطه داشتم ازجلو با دوس پسرم میخواستم بدونم امکانش هست پردمو با لیزر ترمیم کنم

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1396/02/01 و 1:58 دقیقه ارسال شده است

خانم رویا،بله،با معاینه مشخص میشه.اگه هایمنوپلاستی کردی،نباید بذاری کسی ببینه.چون معمولا لبه های سوچور شده اسکار ماننده.کسی اطلاع داشته باشه،به راحتی میفهمه.

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1396/01/30 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

میشه راهنمایی کنید طول عمر پرده مصنوعی چه مدته

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1396/01/11 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

چرا پيامهاي منو جواب نميدين؟
تورو خدا راهنمايي كنين

این نظر توسط رويا در تاریخ 1396/01/07 و 3:48 دقیقه ارسال شده است

من مى خوام بدونم هزينه اين جراحى چقدر هست و آيا دكتر تو معاينه مى فهمه؟

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1396/01/04 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

من پر دم ارتجاعی هست رابطه داشتم با یه بی شرف بعد فهمیدم همه چیز دروغ گفته این داروی معجزه از کجا پیدا کردی ماهم بگیریم

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1395/12/26 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

ماماي عزيز ميشه لطفا راهنمايي كنيد براي ترميمش؟

این نظر توسط ZAHRA در تاریخ 1395/12/24 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

ميشه لطفه در تهران جايي رو معرفي كنيد براي ترميم

این نظر توسط ززز در تاریخ 1395/12/19 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

ماماي عزيز ميشه لطفا راهنمايي كنيد راجع به ترميم؟

این نظر توسط مریم در تاریخ 1395/12/04 و 8:31 دقیقه ارسال شده است

سلام 24 سالمه در سن 22 سالگی در اثر اسب سواری پرده بکارتم را ازدست دادم، و سه روز خونریزی داشتم، و از این موضوع هم به کسی چیزی نگفتم، خواستم ببینم وقتی خونی از واژن خارج میشه، این به منظور پاره شدن پرده بکارت میشه؟ و اگر این اتفاق برایم افتاده باشد، هزینه این عمل چنده؟ و هر پزشکی این کار رو انجام میده؟

این نظر توسط مریم در تاریخ 1395/11/27 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

سلام.لطفامیشه ی دکتر ترمیم تو شیراز معرفی کنید؟

این نظر توسط باران در تاریخ 1395/11/20 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

سلام تورا به قرآن یه دکتر برای ترمیم تو کرمانشاه معرفی کنید مچکرم

این نظر توسط باران در تاریخ 1395/11/20 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

سلام تورا به قرآن یه دکتر برای ترمیم تو کرمانشاه معرفی کنید مچکرم

این نظر توسط pary در تاریخ 1395/10/17 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

باسلام. من 6ماه نامزد بودم. در طی این چندوقت رابطه داشتم و بکارت خود را از دست دادم. (رسم خانوادگی بر نگه داشتن بکارت می باشد) حالا برا ازدواج مجددم دچار مشکل شدم و اگه حل نشه مجبورم مجرد بمونم
در خاست کمک ازتون داشتم. من 27سالمه از مشهد
خیلی ممنون

این نظر توسط دختر در تاریخ 1395/09/28 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

میخام از داروی ترمیم پرده بکارت استفاده کنم.روش استفادش چه جوریه میشه توضیح بدید

این نظر توسط ماما در تاریخ 1395/09/21 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

در صورت نیاز به ترمیم پرده ی بکارت من میتونم راهنماییتون کنم

این نظر توسط ارزو در تاریخ 1395/07/19 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

چرا جواب دوستان نمیدید خوب بگید دیگه .من الان 4 روز بکارتمو از دست دادم دکتر برای معاینه رفتم گفت باید یک ماه دارو مصرف کنم تا عفونتش خوب بشه .گفت یک ماه دیگه برم برای ترمیم و دوختن .ولی گفت دکترهای دیگه متجه میشن که پرده دوخته شده بعدها.یه مرکز ترمیم ادرس بدید بهم لطفا.چطوری بهمون جواب میدید اخه

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1395/07/14 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

سلام چند روزه بکارتم رو ازدست دادم الان میخوام ترمیمش کنم اگه ممکنه به آدرس برای ترمیم و دوخت پرده بکارت در شيراز معرفی کنین ممنون

این نظر توسط پریسا شاکری در تاریخ 1395/07/14 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

سلام چند روزه بکارتم رو ازدست دادم الان میخوام ترمیمش کنم اگه ممکنه به آدرس برای ترمیم و دوخت پرده بکارت در شيراز معرفی کنین ممنون

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1395/05/25 و 1:13 دقیقه ارسال شده است

سلام من ی دختر ۲۳ساله هستم ۶سال پیش بکارتمو از دس دادم میشه حالا میخوام درستس کنم میشه ی مطب توو خرم اباد ب من معرفی کنید خواهش میکنم.

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1395/05/20 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

سلام ميشه يه دكتر براي عمل ترميم توي بندرعباس معرفي كنيد

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1395/05/12 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام من نميدونم پرده دارم یانه میترسم پیش پزشک برم به نظرشما باید چیکاذکنم

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1395/05/09 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.حاشیه نمیرم.می شه یه دکتر تو مشهد معرفی کنید برا ترمیم پرده بکارت.ممنون

این نظر توسط m در تاریخ 1395/04/24 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

lotfan baram email konid

این نظر توسط m در تاریخ 1395/04/24 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

سلام من یک سال پیش 3بار با دوس پسرم رابطه داشتم و قرار بود ازدواج کنیم که زد زیرش و همه چی تموم شد
یک سال از این ماجرا گذشته و دکتر بهم گف 3 9 پارگی داری مخواستم ببینم قابل ترمیم هست و اینکه یک دکتر برای ترمیم تو تبریز معرفی کنید ممنونم

این نظر توسط بهار در تاریخ 1395/04/08 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

سلام من 23سالمه. وقتی که خیلی کوچیک بودم 7یا 8ساله بودم بهم تجاوز شد .یادمه که خون ازم امد خون کمی که وقتی شستم بند امد. بعداز اون اصلا به کسی نگفتم و الان تو سن ازدواجم ومیترسم و اضطراب دارم میخواستم راهنماییم کنید. مچکرم

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1395/04/05 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

سلام من دختری 21 ساله هستم ترمیم پرده بکارت انجام دادم .آیا پزشک های دیگرمتوجه ترمیم میشوند؟چه مدت پرده بکارت دوم وجوددارد؟

این نظر توسط مهلا در تاریخ 1395/03/29 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

سلام
یه مرکز خوب برای معاینه دقیق و بکارت توی تهران میخام
آیا بعد ترمیم، ترمیمی بودن پرده قابل تشخیص هست؟

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1395/03/15 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

سلام من سه ماهه پیش بکارتمو از دست دادم میخوام ترمیمش کنم فقط یه سوال جایه ترمیمش مشخصه ??? و پزشمایه دیگه میتونن تشخیصش بدن ??? و اینکه اگه ممکنه یه مرکز به من معرفی کنید

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1395/03/14 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
امکانش هست دکتری برای ترمیم معرفی کنید در تهران.

این نظر توسط n در تاریخ 1395/02/31 و 5:55 دقیقه ارسال شده است

ba salam 2 sale pish dar karateh pardeam ra az dast dadam hala mikham aghd konam to ro be khoda yek markaz vaseye tarmime pardam moarefi konid. yek shomareh telefon ya adrese matab bedid.mamnon

این نظر توسط غزال در تاریخ 1395/02/30 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه یه دکتر برای عمل ترمیم توی ارومیه بهم معرفی کنید؟؟؟

این نظر توسط فهیم در تاریخ 1395/02/27 و 6:02 دقیقه ارسال شده است

سلام 20 سالمه 3 هفته پیش دوست پسرم من رو کشوند خونه و از جلو با من سکس کرد خون زیادی دیدم تا سه روزبعدش هم گاهی خون میدیدم بیشتر موقع ادرار. میخوام پرده ام رو بدوزم. میخوام بدونم قبل از معاینه ی ازدواج نامه سلامت به من میدن. یا مشخص میشه که ترمیم شده شکلک تروخدا جوابمو بدید خیلی اعصابم خورد و بهم ریختس

این نظر توسط Jefri در تاریخ 1395/02/25 و 9:18 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون از پست خوبتون
با کامنت هایی این زیر متوجه میشیم چقدر این روابط زیاد شده!

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1395/02/18 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

سلام من یه دختر23 ساله هستم.آیا با 7یا 8 سال نزدیکی نکردن امکان داره پرده بکارت ترمیم شده باشه؟اگه اینطور چیزی امکان نداره چکار کنم: چون میگویند حتی اگه عمل هم کنی مشخص میشه؟
با تشکر

این نظر توسط یاسمین در تاریخ 1395/02/18 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من طی 3ماه تو 5دفعه نزدیکی با درد فکر میکنم بکارتمو از دست داده باشم 2دفعه ی اول خونریزی داشتم میخواستم یه دکتر توی شیراز یا تهران معرفی کنید و اینکه هزینه این جراحی تقریبا چقدره

این نظر توسط سمیر در تاریخ 1395/02/06 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

سلام .دختری هستم 34 ساله . پرده بکارت از نوع حلقوی است .نزدیکی داشته ام میخواستم برای ترمیم پرده اقدام کنم .لطفا راهنمایی نمایید به کجا مراجعه کنم و هزینه این عمل چقدر میباشد .

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1395/02/04 و 8:18 دقیقه ارسال شده است

با سلام حدود چهارسال است پردمو از دست. دادم و آخرین بار دیروز نزدیکی داشتم. راهنماییم کنید ک هزینه ترمیم چقدر هست و آیا بعد از عمل. ماما. یا پزشکی قانونی متوجه. میشوند ک قبلا پاره بوده?!

این نظر توسط الهه در تاریخ 1395/01/31 و 5:51 دقیقه ارسال شده است

یک ادرس میخام برای دوختن پرده بکارت.

این نظر توسط Ghazale moghaddam در تاریخ 1395/01/29 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

Mishe y markaz ya matabi baraye tarmim behem moarefi konid lotfan ???

این نظر توسط سحر در تاریخ 1395/01/26 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

سلام من یک سال پیش بکارتمو از دست دادم ،حالامیخوام ترمیمش کنم،اگه میشه راهنمایی کنید برا دکتر رفتن،هزینه چقدر میشه

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1395/01/16 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

سلام من حدود چهار سال با نامزدم رابطه داشتم اما متاسفانه به خاطر خانواده ها از هم جدا شدیم میخواستم بپرسم امکان ترمیم برای من وجود دارد یا نه ممنون میشم جواب بدید

این نظر توسط رها در تاریخ 1395/01/10 و 3:22 دقیقه ارسال شده است

سلام حدود یک سال و نیم پیش بکارتمو از دست دادم،چندبار هم ب فاصله چندماه نزدیکی داشتم،هزینه ترمیمش چقد میشه؟میشه ترمیم کرد؟دکتر تو سنندج یازنجان معرفی میکنید؟

این نظر توسط Ghazaleh Minousepehr در تاریخ 1395/01/09 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

سلام من طی ی رابطه جنسی احتمال میدم پرده بکارتم رو از دست داده باشم ی مقدار خیلی کمی درد و طی دو روز خونریزی شدید داشتم... این اتفاق برای سه یا چهار ماه پیش است. میخوام برای ترمیم اقدام منم اما دکتر خوب سراغ ندارم... لطفا من رو راهنمایی کنین... بعد از اون ماجرا دیگه دخولی نداشتم.

این نظر توسط ترنم در تاریخ 1395/01/06 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

سلام بهترین زمان واسه ترمیم بکارت نزدیکترین فاصله زمانی بعد از پارگی هست یا ۶ماه قبل از ازدواج؟مراقبتهای بعد از ترمیم تا چند روز باید حتما رعایت بشه؟اسم لوسیونی که بعد از ترمیم باید استفاده کرد که بخیه ها زیاد جاشون نمونه چیه؟

این نظر توسط Ayli در تاریخ 1394/12/17 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

Dr mikham bara tarmim tehran

این نظر توسط sara9801yahoo com در تاریخ 1394/12/17 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

لطفا به من یک دکتر ترمیم پرده در تهران معرفی کنید

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1394/12/14 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من خیلی نگرانم اخه من هنگام والیبال یکی از دوستام با پا به الت تناسلیم زد نگرانم که عایا پرده بکارت من اسیب دیده؟خونی هم نیوم
درسن9سالگی از روی نادانی وجاهلیت ماژیک وار الت تناسلیم کردم اما اتفاقی پیش نیومد توروخدا راهماییم کنیدشکلک

این نظر توسط ترنم در تاریخ 1394/12/07 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

سلام من حدود ۷ماه پیش واسه مشخص شدن نوع پرده بکارتم پیش متخصص رفتم که دکتر گفت پرده شما پاره شده و نیاز به ترمیم داره و باید تو دو مرحله ترمیم کنی.یکی تنگ کردن دهانه به وسیله بخیه و یکی هم چند روز قیل از شب زفاف که پرده رو برش بزنم وتحریک کنم که موقع نزدیکی خونریزی داشته باشه.آیا همچین چیزی صحت داره یا ترمیم تو یه مرحله و با بخیه انجام میشه؟؟؟

این نظر توسط پیمان در تاریخ 1394/12/03 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

شماره دکترخوب جهت پرده

این نظر توسط سحر در تاریخ 1394/12/01 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

اگر با عمل ترمیم نکنیم طی چند سال بدون هیچ گونه رابطه جنسی خود به خود ترمیم میشه؟؟؟

این نظر توسط فریبا در تاریخ 1394/11/27 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

تورو خدا بگید چکارکنم تاحالا نزدیکی نداشتم ولی تانامزدشدم باهاش نزدیکی از جلو داشتم هیچ خونی نیومد تورو خدا کمکم کنید

این نظر توسط هستی در تاریخ 1394/11/23 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

سلام دکتر ببخشید مزاحم شدم.میشه یه راهنمایی کنید من پردم پاره شده میخواستم بدونم خرجش چه قده درست شه؟هزینش چقده

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/11/22 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

سلام،خسته نباشید،دختری 26 ساله هستم حدود 1 سال پیش با پسری نزدیکی داشتم.بعدش متوجه شدم اون ازدواج کرده بچه هم داره دیگه ندیدمش.جرأت این را هم ندارم برم دکتر تا معاینه بشم
حلا میخواهم ازداواج کنم اما پسری که اومده جلو با این قضیه کنار نمیاد میشه ی دکتر برای ترمیم در تهران معرفی کنید؟

این نظر توسط سارا در تاریخ 1394/11/21 و 10:41 دقیقه ارسال شده است

سلام من با انگشت خود ارضایی کردم بعد چند قطره خون دیدم حالا چیکارکنم

این نظر توسط رضوان در تاریخ 1394/11/17 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

سلام همه مطبهای ماما توی اهواز عمل ترمیم بکارت رو انجام میدن اگر یکی تضمینی و باتجربه روبخوای خانم شهنازتوکلی هست.
آدرس: اهواز خشایار خیابان اصلی بنی هاشم بین خیابان کیان وشیخ بها . جنب داروخانه . مطب خانم شهنازتوکلی . دوستای من هنه پیش این عمل کردن کارش عالیه .

این نظر توسط م در تاریخ 1394/11/14 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
من آدرس دکتر برا ترمیم پرده توی کرج یا تهران میخوام
توروخدا کمکم کنید فکر نکنید هر دختری که پرده نداره بی آبرو و گناهکاره گاهی انسهانها قربانی سرنوشت شومشون میشن.
ممنون

این نظر توسط تنها در تاریخ 1394/11/13 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

یک دکتر زنان خوب بهم معرفی کنید لطفا دارم از نگرانی میمیرم

این نظر توسط مددکار در تاریخ 1394/11/13 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

سلام الهام خانم به من ایمیل بدهمیتونم کمکت کنم حتما صددرصد

این نظر توسط hasti در تاریخ 1394/11/07 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

باسلام.میخواستم یه دکترخوب برای ترمیم بکارت درشهراهوازبهم معرفی کنید.باتشکر

این نظر توسط شبنم صابری در تاریخ 1394/11/07 و 6:31 دقیقه ارسال شده است

سلام وخسته نباشيد من 23 سال دارم من توي يه شركتي كار ميكردم كه خانوادم ناراضي بودن من بايكي دوست شدم ووقتي مست بودم بامن ازجلو نزديكي كرد بعداز يك سال تصميم گرفتم برم دکتر مامائی که ایشون گفتن پردتون حلقوی باز وساییده شده گفتن اگه برای ازدواج برم ازمایش به من برگه سلامت نمیدن میشه کمکم کنید وبگید چیکار کنم

این نظر توسط رسول در تاریخ 1394/10/30 و 9:12 دقیقه ارسال شده است

شما همه جنده هايي هستيدكه داديد الان اومدين سر پسرمردمو شيره بماليد؟بايد بدونيد كه شماها خيراززندگي مميبريد انشالله همه دختراني كه خيانت كردن زندگيشون داغون شه
اگه اين پيامو به اشتراك نزاريد بدونيدكه شماهم مسئوليد
درضمن اين سايت جنده پرورم جمع كنيد

این نظر توسط neda در تاریخ 1394/10/29 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

tarmim be Man moArefi konid… Man dabestan ke boodam khoderzaee kardam…. Alan nemidoonAm pardam saleme ya na… Khahesh mikonam Age kasiyo mishnasid Too tehran ya karajn moArefi konid…m

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1394/10/27 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفاهرچه سریعترجواب بدین من حدودا سه سال پیش پرده مو عمل کردم.الان قصدازدواج دارم آیا بازم نیاز به بخیه هست یا نه خونریزی شب زفاف انجام میگیرد یا باید بخیه بزنم

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/10/25 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

سلام من یه دختر18سالم که با نامزدم نزدیکی داشتم ولی داخل این مدت نزدیکی هیچ خونی ندیدم ولی هنگام التشو فشار میده تا اخر یه دردی میگرم میخاستم لطفا راهنمایم کنیت

این نظر توسط الهام در تاریخ 1394/10/23 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

سلام ،دختری هستم 30 ساله که طی حادثه ای پرده بکارتم را از دست دادم ،دلیل رد کردن خواستگارهایم هم همین است، لطفا مرا راهنمایی کنید هم اکنون ساکن شیراز هستم.ممنون

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/10/22 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

سلام من 20 سالمه و از تهران وقتی دوم دبیرستن بودم خیلی اتفاقی به یه رابطه ی جنسی با یکی از اقوام دچار شدمو اون آقا12 سال از من بزرگتر بودو من هیچی از بکارت نمیدونستم نمیگم تجاوز کرد ولی تو اون لحظه به قدری شوکه شده بودم ک هیچ کاری نمیتونستم انجام بدم و مثله مجسمه شده بودم حتی روم نشد ب کسی چیزی بگم یا حتی پیش دکتری برم میخواستم که یه دکتر برای عمل بهم معرفی کنید

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/10/14 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

اگر با عمل ترمیم نکنیم طی چندسال بدون هیچ گونه رابطه جنسی خودبه خود تریم میشه؟

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1394/09/23 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

اگرامکان داره 1پزشک خوب بهم معرفی کنیدترمیم.
دارم ازاسترس میمیرم

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/09/23 و 1:05 دقیقه ارسال شده است

سلام دختری هستم که بانزدیگی بکارتم را ازدست دادم, میشه لطف کنیدآدرس یه دکتر درمشهد به من بدین تا بهش مراجعه کنم وبکارتم روبرگردونه ؟
ترمیم بگارت قیمتش چنده حدوداً .ببخشیدممنون

این نظر توسط انگيزه اي براي زندگي در تاریخ 1394/09/22 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

سلام روزتون بخير من به ي پزشك تزميم كننده بكارت تو شهريار يا تهران نياز دارم ميشود راهنماييم كنيد خواهش ميكنم هر چه سريعتر جوابم را بدهيد ابروي خانوادگيم ميرود اگر خانواده ام بفهمند...

این نظر توسط مريم در تاریخ 1394/09/19 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

سلام ميشه ي دکتر تومشهدبگين

این نظر توسط الهام در تاریخ 1394/09/17 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

سلام .خواهشا یه پزشک ترمیم کننده تو زنجان یا تهران یا قزوین برام معرفی کنید ..من ساکن زنجانم

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/09/12 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

سلام من مریم هستم بیست ساله از اراک پرده بکارتم دوسال پیش بر اثر تجاوز ازبین رفته و نتونستم باکسی درموردش صحبت کنم خاستگاران زیادی دارم و مادر پدرم میخان ک من ازدواج کنم..ت.رو خدا ی دکتر خوب یا یه راه حل برام ب ایمیلم بفرستید ممنونم

این نظر توسط RAHA در تاریخ 1394/09/11 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.
لطفا میشه بفرمایین دقیقا چند روز پس از عمل ترمیم پرده بکارت میتوان رابطه سکس داشت؟(چه از پشت و چه از جلو)ممنون میشم زود جواب بدید...لطفا ضروریه

این نظر توسط سیما در تاریخ 1394/09/08 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

سلام یه دکتر بره ترمیم میخواستم تو کرج.
هزینشم اگه میشه بگید

این نظر توسط به فاطمه محتشم در تاریخ 1394/09/07 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

تقریبا نودونه درصد کسایی که ترمیم کنن برای فریب همسر آینده شونه
حالا میشه شما بفرمایید چطور میخوایید تشخیص بدی که طرفی که ترمیمش میکنی قصد فریب نداره و اصلا چرا ترمیم میکنه اگر قصد فریب نداره
ضمن اینکه اینکار صددرصد غیرقانونیه
برو خودتو سرکار بذار 😬

این نظر توسط sama در تاریخ 1394/09/04 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

سلام.کسی هست ترمیم انجام داده باشه؟مراقبت های بعدش چیه؟


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد


تبلیغات



ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد



خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تبلیغات