جمعه 28 اردیبهشت 1403

فانـــــلود


تبلیغات


بازی های آنلاین فلش

http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Trailer-Parking/parking-18wheels.jpg   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/wolf-rider/wolf.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Kong-Fu-Panda/konfpanda.jpg    http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Motorcycle-racing/motor.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Flying-by-helicopter/helicopter.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Quickly-Without-Borders/Speed.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/The-skeleton/skeleton.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Snake-and-Fruit/Snake.jpg


قدیمی ترین مداد جهان

 

قدیمی ترین مداد جهان که در سقف یک خانه در آلمان متعلق به قرن 17 پیدا شده و در کلکسیون شرکت بزرگ لوازم تحریر فابر كاستل "Faber-Castell" نگهداری می شود.
 



در سال 1560 میلادی یک زن و شوهر ایتالیایی با قرار دادن یک تکه گرافیت میان دو تکه چوب سرو اولین مداد به شکل امروزی را اختراع کردند. پیش از آن و در سالهای 1500 میلادی بود که معادن گرافیت در منطقه Grey Knotts انگلستان کشف شد که دولت انگلستان به خاطر کاربرد گرافیت در توپ های جنگی از این معادن بهره برداری می کرد. اما مردم منطقه از گرافیت برای علامت زدن قایق هاشان استفاده می كردند که همین مسأله باعث قاچاق آن به عنوان شيئی برای علامت زدن شد.

بعد از ابتکار خانواده ایتالیایی در قرار دادن گرافیت میان چوب این ایده تا الان با كمی تغییر به عنوان ایده اصلی طراحی مداد به کار می رود.


امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 15



Forum


بخش نظرات


کد امنیتی رفرش


تبلیغات



ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد



خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تبلیغات