جمعه 28 اردیبهشت 1403

فانـــــلود


تبلیغات


بازی های آنلاین فلش

http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Trailer-Parking/parking-18wheels.jpg   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/wolf-rider/wolf.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Kong-Fu-Panda/konfpanda.jpg    http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Motorcycle-racing/motor.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Flying-by-helicopter/helicopter.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Quickly-Without-Borders/Speed.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/The-skeleton/skeleton.png   http://up.funload.ir/up/funload/Game/online/Snake-and-Fruit/Snake.jpg


زورگیری دختران جوان

 

دختراني که با وعده ازدواج اقدام به زورگيري خشن از شهروندان مي‌کردند توسط اهالي محل دستگير شدند...

30 خرداد ماه امسال ساعت 11 صبح چندي از اهالي منطقه علي آباد با 110 تماس گرفتند و پليس را در جريان دستگيري دو دختر زورگير گذاشتند.

ماموران کلانتري 160 خزانه بلافاصله جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

پس از حضور ماموران در محل پيرمردي به نام قاسم به همراه زن جواني که عروسش بود به نام فاطمه به ماموران مراجعه کردند و اظهارداشتند: يک ساعت پيش دو دختر جوان به درب منزل آن ها آمدند و خود را ماموران بهداشت معرفي معرفي کردند.

پيرمرد در ادامه به ماموران گفت: دختران سوالات متداولي را درباره مسائل مختلف پرسيدند و سپس تقاضا کردند که وارد خانه شوند و از سرويس بهداشتي استفاده کنند. دختران زماني که وارد خانه شدند درب خانه را بستند و ناگهان يکي از آنان از زير مانتو چاقو درآورد و ديگري نيز با در دست داشتن اسپري شبيه گاز اشک آور  حمله ور شد و به دليلي که من صدايم در نياييد يک روسري در دهان فرو کردند و دختر نيز چاقو را زير گلويم گذاشت و گفت: "اگر صدايت دربيايد سرت را مي‌بريم".

پيرمرد قرباني در حالي که اوضاع روحي خوبي نداشت گفت: با سر و صداي ايجاد شده عروسم از به همراه دو کودک خردسالش به پايين آمد و با مشاهده اين موضوع با چوبي که در کنار حياط بود به مقابله دختران زورگير پرداخت.

عروس اين خانواده در ادامه صحبت هاي پدر شوهرش گفت: در حالي که دختران زورگير به طور بي‌رحمانه قصد صدمه رساندن به من و کودکانم را داشتند، براي دفاع از کودکانم و پدر شوهرم چوب را براي ترساندن مداوم به سمت آنان رها مي‌کردم تا اينکه از جيغ من همسايه ها از ديوار خانه بالا آمدند و به کمک ما شتافتند.

عروس خانواده در پايان به ماموران تاکيد کرد که دختران در حال حاضر به کمک اهالي دستگير و در انباري خانه محبوس شدند.

همچنين گروهي از اهالي نيز به ماموران اظهار داشتند که زماني که ما براي کمک از خانه خارج شديم مشاهده کرديم که يک دستگاه خودروي سمند که داراي 2 سرنشين پسر بود با ديدن ما اقدام فرار کرد.

ماموران کلانتري 160 خزانه دختران زورگير را دستگير کردند و آنان را به همراه اموال مکشوفه شامل يک چاقوي سلاخي و يک عدد چسب پهن که براي بستن دهان و دست قربانيان مورد استفاده قرار مي‌گرفت، به کلانتري انتقال دادند.

رئيس کلانتري 160 خزانه "سرهنگ احمد صالحي" با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: متهمان با انتقال به کلانتري به جرم خود اعتراف کردند و به ماموران گفتند که دو ماه پيش در پارک با دو پسر آشنا شديم و سپس آنان با وعده ‌هاي ازدواج ما را وادار به اقدام چنين اعمالي  مي‌کردند.

به گفته صالحي دختران زورگير به نام هاي مهپاره(21ساله) ساکن شهرستان استان تهران و الناز (25 ساله) ساکن تهران به چندين فقره زورگيري به همين روش در مناطق مختلف تهران اعتراف کردند. لذا پرونده متهمان در اختيار ماموران آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت تا ساير همدستان اين دختران شناسايي و دستگير شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5



Forum


بخش نظرات


کد امنیتی رفرش


تبلیغات



ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد



خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تبلیغات